Zoeken in deze blog

06 juli 2021

Zomer(vakantie)boekentips: voor ieder wat wils

De organisatie Lang Zullen We Lezen heeft om de zomervakantie aan te kondigen net als voor de eindejaarsperiode een serie kaartjes op haar website gezet die je kan invullen met je eigen boekentips. 
Ik toon hier graag de tips die ik wil delen! 

Lang zullen we lezen tips
Lang zullen we lezen tips

Lang zullen we lezen tips

Lang zullen we lezen tips

 

--- Als jij een reactie post op dit bericht, krijg ik hier een melding van. Ik lees je reactie eerst voor ze onder deze blog publiek te publiceren. Als jij anoniem een reactie achterlaat, wil ik je vragen met je voornaam af te sluiten zodat ik toch een idee heb van wie jij bent! Alvast bedankt. Kopieer deze link in je browser als je mijn blog wil volgen via follow.it: https://follow.it/villanathalieoverlezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire blogs